Volbeda Bloemen - Heerenveen

Bijzondergroen
Burgemeester Kuperusplein 59
8442CN Heerenveen
info@bijzondergroen.nl


Openingstijden

Winkel Heerenveen

Maandag:10.00 tot 18.00uur
Dinsdag:9.00 tot 18.00uur
Woensdag:9.00 tot 18.00uur
Donderdag:9.00 tot 18.00uur
Vrijdag:9.00 tot 18.00uur
Zaterdag:8.00 tot 17.00uur
Zon- en feestdagen: gesloten

Waar komen de bloemen van Volbeda Bloemen vandaan?

De bloemen worden elke dag ingekocht op de bloemenveiling Flora Holland in Aalsmeer. De veiling start ’s ochtends om 6:00u en is rond 11:00u. afgelopen. Wij kopen de bloemen dus elke dag in alle vroegte in en in de loop van de dag komen de bloemen allemaal binnen. Wij zitten dus letterlijk bij de bron en krijgen de bloemen zo vers als maar kan binnen.

Doordat wij de bron zitten kunnen we zoveel verschillende soorten leveren en kunnen we veel bloemen leveren voor een aantrekkelijke prijs. In de veiling worden de bloemen eveneens samengebonden tot de gewenste rijkelijk gevulde boeketten vol seizoensbloemen. Dit gebeurt allemaal in een gekoelde omgeving.

Hebben jullie ook biologische bloemen?

Zeker, wij kunnen boeketten samenstellen die uitsluitend bestaan uit biologisch geteelde bloemen.

Hoe kan Volbeda Bloemen zoveel verschillende boeketten aanbieden?

We zijn al een tijdje bezig en omdat we op de veiling zitten kunnen we op een dag precies zo inkopen dat alle bloemen die afgebeeld staan op de site ook daadwerkelijk worden gebruikt in de boeketten en ook nog eens vers zijn. Ook hebben we winkels in Heerenveen in Leeuwarden waar bloemen worden verkocht zodat de omloopsnelheid het toelaat dat we veel soorten in huis hebben.

Hoe zit het met grote bestellingen? Kunnen we dan ook een prijs afspreken of een korting bedingen?

Dat behoort ook tot de mogelijkheden, dit is afhankelijk van uw wensen.

Zijn de bloemen vers?

De bloemen zijn nergens verser dan bij Volbeda Bloemen omdat we direct inkopen en van die bloemen dagelijks onze boeketten maken.

Stel ik wil iets bestellen dat niet op jullie site staat of een speciaal aantal bloemen bijvoorbeeld 25 rozen of 25000 rozen?

Dit is onze specialiteit, wij leveren graag bestellingen op maat. De afgelopen maand hebben we bijvoorbeeld 30.000 los verpakte rozen geleverd voor een landelijke juweliersketen op verschillende locaties op één dag.

Ook hebben we in mei nog 630 boeketten bezorgd voor een thuiszorgorganisatie in Gelderland en Utrecht verdeeld over twee dagen.

Hoe worden de bloemen van Volbeda Bloemen vervoerd en hoe houden jullie ze goed en vers?

Als een boeket is gebonden wordt het boeket op water gezet met een speciale zak er omheen die fungeert als vaas. Het boeket wordt dan in een speciale bloemenverzenddoos gezet.

De doos zorgt ervoor dat de bloemen hun versheid behouden en netjes kunnen worden vervoerd. Tevens geeft de doos een verzorgde uitstraling en is het een leuke verassing als deze wordt geopend en deze helemaal gevuld is met een groot boeket bloemen.

Ook is het makkelijk voor de ontvanger mocht deze de bloemen mee naar huis willen nemen of anderszins willen verplaatsen. Het boeket staat immers al op water en is beschermd.

De koerier Dynalogic haalt de bloemen elke avond op. Deze worden in de nacht verdeeld en kunnen zo de volgende ochtend worden bezorgd. Dynalogic werkt uitsluitend met producten die met zorg moeten worden behandeld. Alles gebeurt handmatig en dus niet met mechanische processen waarbij de helft van producten omvalt of zoek raakt.

Wij staan in direct contact met de koerier die uw bloemen gaat bezorgen. Mocht er dus iets zijn dan kunnen we meteen schakelen. Zelf kunt u de koerier ‘realtime’ volgen. Dit houdt in dat u zelf ziet waar de koerier zich bevindt en wanneer hij uw bestemming zal bereiken. Als het boeket is bezorgd dan wordt hiervoor getekend. U weet dus altijd dat de bloemen ook daadwerkelijk zijn aangekomen. De handtekening is meteen digitaal zichtbaar.

Hoe werkt als mensen niet thuis zijn?

Als iemand niet aanwezig is dan worden de bloemen aangeboden aan iemand anders, bijvoorbeeld de buren. Ook dan is tekenen verplicht en dit wordt zichtbaar in de rapportage die meteen beschikbaar is. Nooit meer raden naar, wel of niet bezorgd dus.

Hoe zie ik dat een boeket bezorgd is?

Dit ziet u via de link die via uw mail binnenkomt. Alle informatie staat afgebeeld in een duidelijk en helder schema. Zeker als iemand ziek is, of om wat voor reden iets anders aan zijn of haar hoofd heeft of u bestelt iets namens iemand anders dan zal er misschien niet contact met u worden opgenomen om u te bedanken voor de bloemen. Deze onzekerheid behoort met de dienst van Volbeda Bloemen tot het verleden. Over de afgelopen 5000 boeketten boeketten die zijn gemaakt was het percentage bezorgd, 99,7%.